.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح ترور رييس دانشگاه علوم پزشکي بابل

بخشي از اطلاعات مربوط به طرح ترور رييس دانشگاه علوم پزشکي شهرستان بابل توسط طرفداران نامزد ناکام انتخابات رياست جمهوري فاش شد.

به گزارش ایرنا ، براساس گزارش دريافتي همزمان با اغتشاش هواداران يک نامزد ناکام انتخاباتي و تحريکات صورت گرفته عليه عناصر شاخص اصولگرا، طرح ترور دکتر مکانيکي رييس دانشگاه علوم پزشکي شهرستان بابل نيز در دستور کار عوامل پياده نظام طراحان کودتاي مخملي قرار گرفته بود که با شناسايي و دستگيري به موقع عوامل آن اين توطئه در نطفه خفه شد.

دکتر مکانيکي از فرهيختگان علمي، مديران موفق و از چهره هاي شاخص اصولگرا در استان مازندران است که ايستادگي اش در برابر تلاش جريان هاي فرصت طلب براي نفوذ در مجموعه آموزشي تحت مديريتش، موجب خشم عناصر افراطي شده است.

يکي از عوامل اجرايي طرح حذف فيزيکي دکتر مکانيکي پس از دستگيري اعتراف کرد در قبال اخذ دو ميليون تومان قرار بود ضمن تهيه مواد منفجره، دفتر وي را منفجر کند.

يکي از دستگيرشدگان اظهار داشت: به ما گفته اند تعدادي از افراد از جمله آقاي مکانيکي مانع تحقق اصلاحات هستند و بايد حذف شوند.

اطلاعات تکميلي حاکي است عوامل پشت پرده ترور رييس دانشگاه علوم پزشکي بابل از فعالان ستاد انتخاباتي ... بود و با جريان حذف سياسي وي نيز مرتبط بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد حسینی 15 شهريور 1388
ببخشید اینها دیگه نخ نما شده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.